انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

شعر و ادبیات و کمی سیاست
انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

انجمن شعر و ادب رها (میخانه)

شعر و ادبیات و کمی سیاست

مجموعه هاشور در هاشور ۱۶

مجموعه اشعار هاشور در هاشور  ۱۶ #سعید_فلاحی(زانا کوردستانی)



- بدبختی:


پیرهن ام را تن صندلی می کنم

می نشینم روبه‌رویش...

می پرسم:

--خوشبخت هستی؟

...

آه؛

او هم می‌داند،

 بی تو خوشبختی

برای من

مفهومی گنگ دارد!              



___________________


- بی‌قراری:


قایم باشک بازی‌هایمان،

              --یادت هست؟!

بار آخر من تا ۵۰ شمردم وُ،

تو دستِ پدرت را گرفتی، 

 وَ رفتی!

دیگر نیامدی...

...

اما من هر روز

همان کوچه را چشم می‌گذارم.

آه!

هر جای این دنیا پنهان شده‌ای

وقتش رسیده،

           بیرون بیایی!


___________________


- رسالت عشق:


سال‌ها اجدادمان 

رو در روی هم جنگیدند!

اما حالا من و تو

روبروی هم نشسته ایم وُ

          --قهوه می نوشیم!

این است رسالت عشق.


#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

#هاشور_در_هاشور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.